e-Pedagogium 2010, 10(89):404-414
Poradenská práca s rodinou a de»mi so sluchovým postihnutím
- Pedagogická fakulta Univerzity Komenského v Bratislave, Katedra ąpeciálnej pedagogiky; Faculty of Education, Comenius University Bratislava, Department of Special Needs Edu
Klíčová slova: Poradenská intervencia, nepočujúci rodičia, počujúci rodičia, komunikácia, posunkový jazyk
Counselling in Work for and Family and their hearing children
Keywords: Counselling intervention, deaf parents, hearing parents, communication, sign language
Zveřejněno: 1. prosinec 2010 Zobrazit citaci
Reference
- BAGDY, E: Rodinná socializácia a poruchy osobnosti. Trnava 1982.
- GROMA, M.: Psychologické aspekty postlingválnej poruchy sluchu. Komunikácia s pacientmi s postihnutím sluchu Medzinárodná konferencia o problematike komunikácie s pacientmi s postihnutím sluchu. Fakulta zdravotníctva a sociálnej práce.Trnavská univerzita v Trnave. 2009. ISBN: 978-80-8082-315-3.
- TAMÁ©OVÁ, V.: Teória a prax rodinnej edukácie. 1. vyd. Bratislava: 2006. 210 s. ISBN 80-89229-01-8.
- TARCSIOVÁ, D. Zmeny v paradigmách pedagogiky sluchovo postihnutých a ich odraz v poradenskom systéme. Efeta otvor sa 2005: Poradenstvo v ąpeciálnej a liečebnej pedagogike, Martin: Osveta, 2006 S. 73-76 ISBN 80-8063-220-0.
- TARCSIOVÁ, D. - SCHMIDTOVÁ, M. - GU©TAFÍKOVÁ, K.: Transformácia ąpeciálnych ąkôl pre sluchovo postihnutých. In: Kvalita a spolupráca v ąpeciálnej pedagogike v súčasnom konkurenčnom prostredí. Bratislava: Sapientia, 2007. S. 251-265. ISBN 978-80-89229-06-2.
- SORIANO, V. 2000. Ranná intervence v Evrope. Trendy v 17 evropských zemích. Praha: Europská agentura pro rozvoj speciálního vzdelávání. Organizace sluľeb a pomoci dětem a rodinám 2000. 96 s. ISBN 87-90591-04-6.
Přejít k původnímu zdroji...
- SCHMIDTOVÁ, M. 2009. ©pecifiká poradenstva v inkluzívnej pedagogike. In: Východiská a perspektívy inkluzívnej pedagogiky. Martin: Osveta. 2009. s. 75-81. ISBN 80-8083-303-5.
Tento článek je publikován v reľimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-NC-SA 4.0), která umoľňuje nekomerční distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.