e-Pedagogium 2017, 17(3):162-164

Úroveň čtenářských strategií patnáctiletých žáků na konci základního vzdělávání

Veronika Švecová
Mgr. Veronika Švecová, Katedra českého jazyka a literatury, Pedagogická fakulta UP, Žižkovo náměstí 5, 771 40 Olomouc, E-mail: svecova.ver@email.cz

Zveřejněno: 1. září 2017  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Švecová, V. (2017). Úroveň čtenářských strategií patnáctiletých žáků na konci základního vzdělávání. e-Pedagogium17(3), 162-164
Stáhnout citaci

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-NC-SA 4.0), která umožňuje nekomerční distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.