RT Journal Article SR Electronic A1 Kopecký, Kamil A1 Jechová, Kateřina T1 Reflexe e-learningového studia v rámci kurzu E-learning pro pedagogy JF e-Pedagogium YR 2007 VO 7 IS 2 SP 71 OP 77 UL https://e-pedagogium.upol.cz/artkey/epd-200702-0006.php AB Publikovaný text je zaměřen na analýzu čistě distanční e-learningem podporované formy vzdělávání, která byla experimentálně ověřena v rámci 1 semestrálního výběrového semináře E-learning pro pedagogy (ELUČ). Text charakterizuje specifické průvodní znaky kurzu, který (kromě požadavků na znalosti studujících) ověřoval, zda je možné i u studentů prezenčních forem studia realizovat e-learningové vzdělávání, které klade vysoké požadavky na studijní sebekázeň, samostatnost a zodpovědnost studentů. Výsledky experimentu jsou srovnávány s vlastními názory studentů, kteří popisují a charakterizují svou první zkušenost s řízeným online e-learningem (realizovaným v univerzitním systému LMS Unifor).