PT Journal AU She, W Tang, Q TI Srovnani rozvrhu treti tridy na venkovskych zakladnich skolach v Cine a Ceske republice SO e-Pedagogium PY 2020 BP 32 EP 50 VL 19 IS 4 DI 10.5507/epd.2019.027 DE zakladni vzdelani; venkovska skola v Cine a Ceske republice; rozvrh; srovnani a zjisteni AB Prostrednictvim pripadove studie tretich trid cinskych a ceskych venkovskych zakladnich skol bylo zjisteno, ze ve srovnani s Ceskou republikou existuji v cinskych skolach znacne rozdily, pokud jde o skolni praci, volny cas a mimoskolni aktivity zaku, racionalni rozvrh vcetne inkluzivniho vzdelavani atd. Vyzkum naznacuje, ze bychom snizit pocet vyucovacich hodin a akademickou zatez; kultivovat moralni vychovu vychazejici z kazdodennich cinnosti; trenink schopnosti by mel reformovat vyuzivani zdroju vysokoskolskeho vzdelavani a zlepsovat uroven komfortu vzdelavacich sluzeb; mela by se aktivne rozsirovat autonomie a kvalita zlepsovat podniku a skol, melo by byt zavedeno inkluzivni vzdelavani k zajisteni prav deti se specialnimi vzdelavacimi potrebami. ER